Ciśnienie doładowania turbiny

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • andy_czarny
    Rider
    • 2010
    • 270

    Ciśnienie doładowania turbiny

    Witaj, ma trochę latek, ale wygląda bardzo ładnie. Szerokości
    Moja Czerwona menda:
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=60507
  • sito
    Drive
    • 2009
    • 69

    #2
    Ciśnienie doładowania turbiny

    Witam Postanowilem wykonac pomiar doładowawnia ( programem do konfiguracji instalacji lpg diego g3 przy pomocy wskaznika podcisnienia w programia ktory wedlug instrukcji dokonuje pomiaru cisnienia w kolektorze dolotowym choc nie jestem pewien czy daje to miarodajny wynik) wartosci ktore uzyskałem podczas odpalonego silnika na postoju to ok 0,38 a w szczytowym momencie uzyskuje wynik 1,90 czy dobrze wnioskuje ze doładowwanie to 0.9bar i czy to nie za dużo?

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      jest to mozliwez zeby twoje turbo dmuchneło 0,9 bara ,ale jest mało prawdopodobne i według mnie pomiar cisnienia doładowania przez instalacje lpg jest mało wiarygodny .po zatym przy takim doładowaniu ECU przeszło by w tryb awaryjny i zapisało bład z przekroczenia cisnienia doaładowania .jak masz mozliwosc to zrób logi vagiem z bloku 2 20 31 115 118 .normalnie cisnienie doładowania powino byc 0,5-0,6 bara i przy odcince spasc do 0,3 bara .
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • sito
        Drive
        • 2009
        • 69

        #4
        mam vaga i błedów nie wykazuje własnie ,ale nie da rady zrobic pomiaru podczas jazdy (bateria w kompie szmelc) zakładając ze dmucha 0.9 o czym to swiadczy. 2 lata temu turbina regenerowana a osiagi auta katalogowe pod wzgledem pred i przyspieszenia( jak na 150koni)

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #5
          Kup przetwornice samochodową i zrób logi bo to wróżenie i gdybanie z fusów
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          • richi9
            Rider
            • 2011
            • 427

            #6
            A kolega ma chipa lub RS jeżeli tak to powiedzmy iż jest taka szansa a jeżeli nie to tak jak koledzy piszą kupić zasilacz samochodowy (40 pln) i wtedy sie wyjaśni.

            Komentarz

            • sito
              Drive
              • 2009
              • 69

              #7
              nic o chipie nie wiem aby był zrobie logi i do tematu wrócimy dzieki za odpowiedzi aha jeszcze jedno pytanko czy vagiem moge jakos zobaczyc czy było zmieniane cos w sofcie (czy był chipowany)

              [ Dodano: Pon 01 Kwi, 13 14:56 ]
              oto wykonane logi robiłem 1 raz wiec jak cos nie tak to prosze nie krzyczec http://vaglog.rtnet.pl/sit1_120367.html oraz kanał 003 http://vaglog.rtnet.pl/sit1_120368.html

              Komentarz

              • german81
                L&K
                • 2010
                • 1414
                • Octavia II combi (1Z5)
                • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                #8
                trzeba było zrobic logi z tych bloków które ci podałem wczesniej ,ale po przepływkie widac ze masz serie wiec nie ma opcji zeby turbo ci dmuchało 0,9 bara .
                diagnostyka vag 602-614-253

                Komentarz

                • rOBERTO795
                  RS
                  • 2009
                  • 3465
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez sito
                  nic o chipie nie wiem aby był zrobie logi i do tematu wrócimy dzieki za odpowiedzi aha jeszcze jedno pytanko czy vagiem moge jakos zobaczyc czy było zmieniane cos w sofcie (czy był chipowany)

                  [ Dodano: Pon 01 Kwi, 13 14:56 ]
                  oto wykonane logi robiłem 1 raz wiec jak cos nie tak to prosze nie krzyczec http://vaglog.rtnet.pl/sit1_120367.html oraz kanał 003 http://vaglog.rtnet.pl/sit1_120368.html
                  Zdrowa seria :P
                  OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                  DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                  Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                  Komentarz

                  • sito
                    Drive
                    • 2009
                    • 69

                    #10
                    ok to chyba o to chodziło http://vaglog.rtnet.pl/sit1_120380.html http://vaglog.rtnet.pl/sit1_120381.html

                    Komentarz

                    • rOBERTO795
                      RS
                      • 2009
                      • 3465
                      • Octavia III (5E3)
                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez sito
                      Ok to nie jest seryjny program stąd inne wartosci doładowania. zrób loga z 007 i 32 jeszcze. Moim zdaniem to auto jak na taki boost to nie jedzie :P
                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                      Komentarz

                      • sito
                        Drive
                        • 2009
                        • 69

                        #12
                        no jak pisałem osiagi odpowiadaja nominalnym dla 150 kucy ale jezeli mowisz ze program był robinony to powinno soc lepiej smigac dam logi jutro logi były robione po odpieciu sterownika haldexa ( mam z nim mały problem inna bajka) czyli na 1 ośce

                        Komentarz

                        • german81
                          L&K
                          • 2010
                          • 1414
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                          • BZB 1.8 TSI 160 KM

                          #13
                          auto jest po programie na ok 190-200 koni i faktycznie .auto nie bedzie jezdziło lepiej dopuki przepływka nie bedzie mierzyła poprawnie . w tej chwili mierzy tyle co w zdrowej 150 a powiniwn mierzyc ok 160 g/s . sprawdz szczelnosc cisnieniowo układu turbo jesli bedzie szczelny to przepływka do wymiany , kiedy swiece były wymieniane bo mocno cofa zapłony .
                          diagnostyka vag 602-614-253

                          Komentarz

                          • sito
                            Drive
                            • 2009
                            • 69

                            #14
                            pokazuje mi czasami błąd 17705 czyli mozliwa nieszcelnosc a swiecy jakies 15tys temu da sie ta przeplywke sprawdzic jakos? vag nic innego nie pokazuje no czasem tez błąd 17511

                            Komentarz

                            • rOBERTO795
                              RS
                              • 2009
                              • 3465
                              • Octavia III (5E3)
                              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez sito
                              pokazuje mi czasami błąd 17705 czyli mozliwa nieszcelnosc a swiecy jakies 15tys temu
                              Świeczki raczej bym zostawił - zajałbym sie błędem- ale ostatnio ogarniałem podobny przypadek kolegi z forum i niestety bład do usuniecia tylko w programie-odziwo tamto auto też po programie- ciekawe kto grzebał u Ciebie- bo jeśli to ta sama osoba- to wymiana świeczek nie pomoże zapłonom :P
                              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                              Komentarz

                              • sito
                                Drive
                                • 2009
                                • 69

                                #16
                                auto mam 4 lata a teraz sie dowiaduje takich rzeczy (chciałem jakis czas temu chipować) jak masz doświadczenie to moze jakies rady ze znalezieniem nieszczelności. kiedyś próbowałem z tym walczyć za pomocą puszki z wentylkiem wsadzonej w dolot i pompowaniem ale jakos nie wychodziło, ciśnienie schodziło jakby z pokrywy zaworów coś syczało i dałem spokój. w sumie obecnie przebywam w lublińcu czyli nie tak daleko od bedzina może się umówimy na browca i pogrzebanie o octavce

                                Komentarz

                                • german81
                                  L&K
                                  • 2010
                                  • 1414
                                  • Octavia II combi (1Z5)
                                  • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                  • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                  #17
                                  ja u siebie walczyłem 2 lata z błedem o spaku cisnienia i juz wszyscy rozłorzyli rece i miałem zamiar pozbyc sie tego błedu programowo ale znalazłem przyczene o której nikt nie pomyslał . program wyglonda na w w miare ok bo jest nawet zmienona mapa paliwa w prawidłowy sposób .sprawdz szczelnosc cisnieniowo tak jak robiłes za pomoca puszki i kompresora tylko wyciagnij z tipa zawór DV i odme i zaslep po nich otwory i dopiero zacznij pompowac układ .
                                  diagnostyka vag 602-614-253

                                  Komentarz

                                  • sito
                                    Drive
                                    • 2009
                                    • 69

                                    #18
                                    zrobiłem tak z odmą i dv ale jak mowie słyszałem uchodzące powietrze z pokrywy zaworów nie wiem czemu tak jakby zaworem (nie wiem czy to możliwe)

                                    Komentarz

                                    • rOBERTO795
                                      RS
                                      • 2009
                                      • 3465
                                      • Octavia III (5E3)
                                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                      #19
                                      Zamieszczone przez german81
                                      ale znalazłem przyczene o której nikt nie pomyslał
                                      Oświeć nas. Bo jak uklad jest szczelny to?
                                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                      Komentarz

                                      • german81
                                        L&K
                                        • 2010
                                        • 1414
                                        • Octavia II combi (1Z5)
                                        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                        • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                        #20
                                        jesli słyszałes jak powietze ucieka to spawdz zaworek zwrotny pod kolektorem ssacy w trójniku i zaworeki zwrotne w edżaktorze .
                                        rOBERTO795, u mnie przyczyna błedu o spadku cisnienia mimo ze wszystko było szczelne był zawieszajacy sie zaworek jednokierunkowy od par paliwa ,bład wywalało sporadycznie raz w tygodniu .
                                        diagnostyka vag 602-614-253

                                        Komentarz

                                        • rOBERTO795
                                          RS
                                          • 2009
                                          • 3465
                                          • Octavia III (5E3)
                                          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                          #21
                                          Zamieszczone przez german81
                                          jesli słyszałes jak powietze ucieka to spawdz zaworek zwrotny pod kolektorem ssacy w trójniku i zaworeki zwrotne w edżaktorze .
                                          rOBERTO795, u mnie przyczyna błedu o spadku cisnienia mimo ze wszystko było szczelne był zawieszajacy sie zaworek jednokierunkowy od par paliwa ,bład wywalało sporadycznie raz w tygodniu .
                                          To troszke inaczej było u kolegi- bład zawsze na zimnym silniku- na ciepłym-nigdy. Układ szczelny. wyszła podobno jakas seria sterowników z jakims tam "złym" wsadem. Ale problem do ogarniecia.
                                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                          Komentarz

                                          • sito
                                            Drive
                                            • 2009
                                            • 69

                                            #22
                                            jak sprawdzić te 2 zawory nie powinny jakies błędy wywalać

                                            Komentarz

                                            • german81
                                              L&K
                                              • 2010
                                              • 1414
                                              • Octavia II combi (1Z5)
                                              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                              • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                              #23
                                              zaworki najlepiej jak zdemontujesz i zaczniesz w nie dmuchac ustami sa to zaworki jednokierunkowe wiec w jedna strone beda puszczac powietrze a w druga powiny sie zamykac . w edżaktorze w jednej obudowie sa 2 zaworki po jenym na kazdy kruciec .
                                              tu mas zdjecie tych instalcji odmy http://www.google.pl/imgres?imgurl=h...9QEwAA&dur=462 interesujace cie zaworki to 035 103 245 a i 058 133 753 b.
                                              diagnostyka vag 602-614-253

                                              Komentarz

                                              • richi9
                                                Rider
                                                • 2011
                                                • 427

                                                #24
                                                Ja tylko małe co nieco...
                                                ten edżektor to sam z siebie lubi z czasem puszczaćpowietrze ja tak miałem puszczał sam edżektor i to na początku i na końcu

                                                [ Dodano: Wto 02 Kwi, 13 23:30 ]
                                                Ja tylko małe co nieco...
                                                ten edżektor to sam z siebie lubi z czasem puszczaćpowietrze ja tak miałem puszczał sam edżektor i to na początku i na końcu
                                                a jakie jest Jego zadanie to chyba nikt nie wie...

                                                Komentarz

                                                Pracuję...